Betongbarn, betongbarn vem fan bryr sig om betongbarn.

Häromdagen hade jag tråkigt på bussen och började kolla runt bland Ipodens, just nu, 2263 låtar.

Fastnade för Imperiet och Dia Psalma och förflyttade mig tillbaks till sommaren efter nian. Dia Psalma spelade på Grönans lilla scen och alla skrek med i Strebers gamla klassiker.

Shit pommmesfrites, den sommaren var jag rebell! Slutade nian, drack folköl, åkte på språkresa (första utlandsresan på egen hand), drev omkring och var kaxig och fri!

Jag var coolast i DcMartens, trasiga jeans, slitna bandtröjor och militärjacka. Jämför detta med dagens mycket mognare klädval: Blundstones, slitna jeans, bandtröjor och militärgrön parkas. Hahaha!

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0