En dagens tack!

image21

Idag har jag på mig rutig skjortklänning från lindex, beige storkofta i lammull från lindex, mörkblå strumpbyxor från åhlens, stövlar från Scorett.
När jag gick ut tog jag på mig den gröna parkasen och en stor hemstickad vit sjal. Alla mina pryttlar bar jag i min svarta väska från Indiska.
Lillaskutt ville också vara med... Hon har på sig från topp till tå: mössa Stockholm huvudstaden från butiken på hörnet Ringvägen/Lundagatan, sjalen har jag stickat, vantar från ICA kvantum?!, jacka från H&M, mörkblå jeans lindex, stövlar kavat.

Hämtade sen ut mitt paket från blush. Var tvungen att prova när jag kom hem och det blev så bra!

Shoppade lite till någons påskägg på H&M... Gult är fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0