Allergisk!!!

Läste ett inlägg hos Frida om ett Joy Division omslag och började tänka på vad jag verkligen ogillar.

Jag är fullkomligt allergisk mot folk som går omkring i band t-shirtar och har noll koll! Ja, men ärligt hur många av alla "trend människor" som har gått omkring med Iron Maiden, Kiss och andra hårdrocks t-shirtar gillar verkligen hårdrock? Hittar du dom headbangandes på Anchor en lördagkväll? Inte så värst troligt va?
Det finns miljarder andra tryck att ha på tröjan istället för ett man inte kan stå för.

Jag älskar band t-shirts! Det snyggaste som finns är när dom är slitna och älskade. När dom har tvättats hundra gånger och använts tusen. När det är hål på magen för att älsklingen har haft dom i replokalen. Och jag erkänner att jag har kvar t-shirts i gömmorna som jag inte visar mig ute i men det gör inget, för jag vet vad dom betydde när jag köpte dom och använde dom. Dessutom så sover jag så gott med Jon Bon Jovi, Scott Weiland och Bob Dylan på nätterna.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0