En lista idag också...

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina svarta lackballerinor från Nilson funkar ju till allt.
Vad gör du? Hrm, jobbar... märks det?
När drack du sprit senast? Drack en folkis till middagen i tisdags!
Har du lugg? Snelugg just nu, vad det låter nittiotal att säga snelugg...
Fest eller slacking? Just nu känner jag bara för slacking. Men bangar annars inte gärna en fest.
Gillar du sport? Ärligt? Inte värst...
Vill du ha barn? Har ju redan Lillaskutt och känner mig rätt nöjd med ett barn än så länge
Vilka språk kan du? Svenska och engelska. Kanske skulle kunna göra mig lite förstådd på franska också.
Borde man röka på pubar? Jätteksönt att slippa stinka rök efter en kväll på krogen, men det är ju så gott med en cigg när man dricker lite...
Är du stolt över ditt liv?
Ja! Absolut!
Vilken låt lyssnade du på senast? The Fountainhead - Bluetones
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Visby, igår fick jag veta att en kompis som bor där väntar barn, vill så gärna träffa dom nu. Åker kanske dit i augusti...
Har du ngt djur? En och annan silverfisk!
Har du ngr trummor? Lillaskutt har det...
Tittar du mkt på tv? Oh ja! :)
Har du varit med i lokaltidningen? Jepp, ett antal gånger. Teaterföreställningar, idrottsgrejer och födelsedagar som liten.
Vad kostar det du har på dig? Runt tusenlappen.
Vilken färg har dina väggar? Vita, bruna, gråa och i Lillaskutts rum är det brunt och rosa.
Vad gör du när du inte kan sova? Tjatar på Shoegazern eller kollar på TV.
Har du duschat idag? Jaadå!
Vad gör du om ett år? Förmodligen samma sak som i år.
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja, men jag brukar glömma bort vad det står på en gång så jag vet inte om det brukar stämma...
Brukar du svära mkt? Jepp, när Lillaskutt har somnat! Annars blir det för dyrt... hon kräver en krona varje gång jag svär...
Bästa fikat? Latte och blåbärsbakelse
Det dyraste du äger? Oj, jag äger verkligen inget dyrt... Måste nog vara min symaskin...
Favoritpålägg? Någon god ost
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Mörkblå leggings
Vad lyssnar du på just nu? Snack om arbetsgivarpolitik
Vad åt du senast? Frukostmacka med leverpastej och gurka
Hårfärg? Svart med lite rött i
Favoritmånad? September
Favoritdag? Fredagkväll utan tvekan
Choklad eller vanilj? Choklad.
Vad har du för färg på tandborsten? Rosa/vit kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0