Roadtrip

Snart kommer Shoegazern och hämtar mig på jobbet och sen åker vi mot Hultsfred igen. Vi ska på bröllop i morgon 070707. Jag har inte varit på bröllop sen 2002 så det ska bli kul. Dessutom är vi barnfria nån vecka nu för Skutt är hos mormor och morfar på landet. Så det blir lite minisemester för oss vuxna.

På vägen ner ska vi stanna till i Linköping. Shoegazern ska till Musikbörsen och jag har fått ok för att shoppa lite. Tycker det är så kul att shoppa i affärer jag sällan går i eller aldrig varit i. Även om det är de store kedjorna så brukar det hänga kvar andra saker på reaställen än vad det gör i Stockholm. Får se om jag kan redovisa några köp när jag kommer hem igen.   

image55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0