Svarar på 25

Okej, eftersom jag är så grymt dålig på att blogga just nu så svarar jag på lite listor istället...

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Hejkomochhjälpmig


2. Hur mycket kontanter har du på dig?

270:- tror jag


3. Vilket ord rimmar på "test"?

Fest!


4. Favoritplanet?

Jorden


5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Shoegazern


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Leave them all behind - Ride


7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Grön tunika


8. Sätter du etiketter på dig själv?

Jag sätter namnlappar i Lillaskutts kläder, duger det?! ;)


9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Nilson


10. Ett ljust eller mörkt rum?

Mörkt


11. Vad gjorde du vid midnatt?

Sooooov


12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Japp


13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Runt hörnet


14. Vilket uttryck använder du mest?

"Förstår du?"


15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Älsklingsungen!


16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Måste vara nått gosedjur i Lillaskutts rum, tror att det var Bullel!


17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Drack en öl igår...


18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Tror jag frmakallade de senaste förra sommaren.


19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Gillar att vara 28!


20. Din värsta fiende?

Puckot på jobbet...


21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Blått


22. Vad var det senaste du sa till någon?

"Ja, men ring doktorn nu då!"


23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

En miljon dollar såklart!


24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Känner mig lite extra sommarförälskad i Shoegazern faktiskt!


25. Senaste låten du lyssnade på?

I know it's over - Smiths


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0