Påskpynt och lecakulor!

Dagens inköp bestod av påskris, blomjord och lecakulor! För idag har vi påskpyntat hemma och jag har varit husmoderlig och planterat om nästan alla blommor! Skitigt och trist = skittrist!! Men fint blev det och Shoegazern tyckte att jag var SÅ duktig så det var väl värt att skita ner händerna... 

Nu väntar ostbricka, påskmust, godis och TV. Har en hög med filmer vi inte sett. Idag köpte vi Life of Brian och Eternal sunshine of a spotless mind. Det är filmer jag gärna ser om.

Igår hade vi kompisar över på kvällen. Kände mig som en äkta sjuttitalist när jag fixade varma mackor till alla och lillaskutt fick vara uppe sent med oss vuxna. Vi vuxna var iofs uppe bra mycket längre.... Så idag har det varit segt. Åt världens största pizza i Hornstull...

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0