I brist på annat får det bli en lista igen...

DAGENS VILL HA: MC boots

DAGENS KLÄDSEL: mörkblå tunika med spets nertill, mörkblå strumpisar, grå tröja och grå mössa. Ja, sen har jag ju grå stövlar till också!

DAGENS SMINK: Slarvade i morse eftersom jag ska träna på lunchen så det blev lite rouge och mascara.

DAGENS FRISYR: Drog en mössa över rufset i morse

DAGENS HÄNDELSE: Det brann så i knutarna, inte, att jag inte fick äta min morgonmacka färdigt på jobbet! Argggghhhh!!!!

DAGENS LÅT: Beautiful Ghost med Mark Gardener

DAGENS PLANER: Jobba, jympa, sooova

DAGENS SAKNAD: mys med hela familjen i soffan

DAGENS DUMMASTE: en kollega som bara inte KAN vänta på att jag ska äta upp min macka. Nänä, låt mig hjälpa dig när jag har blodsockerfall istället. Bra idé av dig pucko!!! Dessutom var det inte mitt problem, systemet ligger nere och service pågår så INGEN kan jobba.

DAGENS SJUKA: att jag nyst i en vecka nu utan att något bryter ut

DAGENS DROG: Kaffe och frukt

DAGENS ROLIGASTE: Lillaskutt höll på att bryta ihop när hon inte hittade ballerinaskorna/inneskorna på dagis i morse. Skönt att det inte bara är mamma och pappa som tycker det är jobbigt att leta efter allt hela tiden!

DAGENS FAVORIT: min prins som ligger hemma i sängen fortfarande

DAGENS KRAM: Lillaskutt

DAGENS PUSS: Shoegazern

DAGENS KÖP: inget ännu, hoppas på lite lådor till hallen senare eller så blir det lite vit färg till hallen istället.

DAGENS GODIS: Ska kämpa hårt för att inte inta något alls.

DAGENS HUMÖR: Irriterad! Sovit dåligt, skutt var trött och gnällig i morse och jag med och så blev det panik direkt när jag kom till jobbet. Har fortfarande inte fått i mig första koppen kaffe.

DAGENS ORD: Prosit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0