Fortsätter på min hatparad mot vårdcentralen.

Sist jag var där så fick jag ta ännu fler prover och fick återigen besked om att det var ett nytt virus jag fått. Läkaren sa att han inte hade tid att skriva ut sjukintyg just då men att han skulle lägga ut det i receptionen så det bara var att hämta det dagen efter. Jag väntade ett par dagar och gick sedan dit i tisdags när dom öppnade vid åtta. Tror du det fanns något i receptionen?! Nähdå, dom bad mig komma tillbaka dagen efter... Grrr, sprang till bussen och kom till jobbet 45 minuter för sent. I morse var jag där igen när dom öppnade klockan åtta och då fick jag äntligen mitt sjukintyg. Kom dock 45 minuter för sent till jobbet idag också.

Kul, 1,5 timme minus på flexen den här veckan bara på grund av ett *¤#"½ sjukintyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0