Mitt nya liv...

Jag bara måste gå ner i vikt nu. Har varit så slö och låtit en massa oönskade kilon få fäste nu.

Så det här är vad som gäller:

- Ska träna minst två gånger i veckan.
Tränade i tisdags och idag!

- Får inte köpa nya kläder förrän jag får på mig mina gamla igen.
Lättare sagt än gjort!

- Inte köpa hem en massa onyttigt och ta med mig lunch och frukt till jobbet varje dag.
Frukt har jag haft med mig varje dag i veckan iaf!


Sen kan man ju försöka få den magra plånboken att bli fet genom att:

- Inte köpa en latte varje morgon på väg till jobbet.
Köpte en termosmugg för en hundring i måndags och den har jag ju redan tjänat in.

- Inte köpa kläder förrän jag gått ner i vikt igen.
Som sagt det här blir inte lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0