Vi kör en mastodont lista idag då!

1. När gick du upp idag? 06:09, snoozade bara en gång...

2. Diamanter eller pärlor? Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio På smällen

4. Favorit-TV- program? Är så less på att titta på tv att jag inte kommer på någonting just nu!

5. Vad åt du till frukost? Stor latte och ost och skinkfralla från 7-11

6. Vad är ditt andranamn? Ulrika och Gabriella

7. Din favoritmat? Sushi

8. Vilken mat gillar du inte? Sylta

9. Favoritchips? Är ju ingen direkt chipsälskare men gillar barbecue chips och salt och vinäger.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Måste vara Pocket Raindrops senaste
11. Vilken bil kör du? Jag åker bara med i en opel corsa från 2000, 100-års jubileumsmodell

12. Favoritmacka? Nybakat lantbröd med mozzarella, basilika, tomater och en massa balsamvinäger och svartpeppar.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Folk som är självgoda. Man ska helt klart tro på sig själv, det är härligt, men man får aldrig bli vad vi kallar för skitnödig.

14. Vilka är dina favoritkläder? Klänning/tunika och strumpisar/leggings.

15. Om du fick åka vart du ville på semester? Efter att ha pratat med min kollega som är nyss hemkommen från Paris så måste det bli just dit. Var evigheter sen jag var där!

16. Favoritklädmärke? Alltid en svår fråga! Är inte så märkesfokuserad, jag gillar olika plagg från olika kollektioner... Aj, vilket tråkigt svar! Just nu skulle jag inte ha något emot lite Odd Molly men plånboken säger nej.

17. Var vill du dra dig tillbaka? I ett stort hus med plats för mycket hobby nära en storstad och vänner och familj.

18. Favorittid på dagen? Precis när det börjar skymma.

19. Var är du född? Solna

20. Vilken är din favoritsport att se på? Helst ingen

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? Jag mailar inte någon så jag förväntar inga svar men det vore kul om de som läser det tar det som en utmaning.

22. Vem tror du skickar tillbaks först?

23. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola

24. Fotboll eller ishockey? Fotboll

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Varken eller har jag kommit fram till

26. Pedikyr eller manikyr? Manikyr, har ju fotfobi

28. Vad ville du bli när du var liten? Hemma mamma!

29. Bästa barndomsminnet? Alla kollon och läger jag var på!

30. Varit i Afrika ? nope

31. Nånsin rullat in någon i toapapper? Jo, det tror jag vi klarade av på något läger...

32. Varit med om en bilolycka? Ja en smäll med mina föräldrar.

33. Favoritdag i veckan? Fredag kväll

34. Favoritrestaurant? Ramblas på Långholmsgatan

35. Favoritblommor? Gerbera

37. Favorit-snabbmatsrestaurant Ett sushi hak här vid jobbet.

38. Äger du en cykel? Jepp, med barnsadel och allt, Men den är inte välanvänd direkt, är för feg för att cykla i stan.

39. Vem fick du senaste mailet från? Min sektionschef

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Vill inte handla på kredit!

41. Läggdags? Mellan 22-23 och så lite tv tittande i sängen på det.

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Fridas kanske

43. Senaste personen du delade en middag med? Shoegazern och Lillaskutt

44. Vad lyssnar du till just nu? Lunchlugnet på kontoret

45. Favoritfärg Svart

46. Hur många tatueringar har du? Nada

47. Hur många sänder du det här mailet till? Till alla som vill anta utmaningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0