Tungt idag...

Vi hade jobbfest igår kväll. Fullt ös med after ski tema och mycket dricka... Hamnade brevid en högre chef som gick iväg och hämtade en ny vinare ungefär en gång i kvarten. Vid vårt bord tävlades om vem som hade flest vinglas på gång... Som mest hade jag fyra framför mig som fylldes på så fort jag tog en klunk ur något av dem... Vicken lirare...
Idag är det lugnt här på jobbet, de flesta är rätt sega och får inte så mycket gjort. Jag hade iofs ett mycket produktivt möte i förmiddags som vi avslutade med en låååång lunch med rejält med stabbig mat! :)

Ska snart åka och hämta Lillaskutt på dagis. Hon blev lite avis på mig imorse.... Markoolio spelade på afterskin och hon har just nu en liten crush i honom...

Godis är gott när man är tung i huvet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0