Jump jump

Nu har jag kommit igång med träningen igen. Så rackarns skönt! Har tränat på lunchen både i tisdags och i torsdags. Kortade tom ner ett möte jag hade före lunch för att hinna iväg till passet i tid.
Hur lyckas man få träningsvärk i höfterna?! Jag måste vara den mest otränade i hela riket! 

Funderar faktiskt på att gå på familjejympan med Lillaskutt i helgen. Hon tjatar jämt om att hon också vill följa med och hennes dans börjar inte förrän i februari. Hon är ju så aktiv så det kan nog vara bra om hon får springa av sig lite i helgen... Får se hur det blir... kanske väljer jag att ligga och dra mig i sängen istället. 

Näh, nu är det ju strax dags för lunch. Och idag blir det grönsaksgryta med kryddkorv, rester från middagen igår, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0