Champagne och Chi Gong

Har haft heldagsmöte, på jobbet idag, med alla kollegor runt om i Sverige. Tufft men ändå trevligt då dagen började med att vi skålade i skumpa eftersom vi tagit hem ett stort kontrakt. Efter lite grupparbeten odyl så körde vi 45 minuter Chi Gong, kul inslag. Sen var det dags för lite lunch och sen mer möte.

Efter jobbet drog jag in till stan (eftersom mötet var utanför stan och inte på vårt kontor) för att göra lite ärende och sen träffa upp coola Frida. Meningen var att vi skulle promenera men jag frös så mycket om mina bara fötter i ballerinor att vi bara gick från Åhléns City till Hornsgatspuckeln där vi fikade lite på Puck. Sen tog vi en snabb räd på Hemköp där vi spanade efter hårfärg, som dom inte hade, och därefter fortsatte vi Hornsgatan fram och sa tack och hej vi korvmojjen!

Nu: slöa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vet. jag är skiiitcoool!

2008-05-16 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0