De e mycke nu!

Ja ojojoj vad mycket det händer nu! På jobbet är det möten hela tiden, ibland flera varje dag. Hemma händer det också massor. Svärföräldrar på besök, dagis är stängt, födelsedagar, examensfester, middagar och jobbaktiviteter. Det är helt klart skitskoj men uttröttande får man väl säga.
Imorgon hämtar Shoegazern på dagis och jag ska träffa mams på stan. Det var eoner sen vi hade en kväll ihop bara vi. Vi ska shoppa och äta middag har vi planerat och sen kommer vi för en gång skull få tid att prata någorlunda ostört! Mysigt värre!

Har en del presenter att shoppa också... Men vad säger jag inte för ni som ska få dom läser ju bloggen... ;o)

Nu ska vi snart iväg och äta lunch på "därmedpasta", det blir Canneloni och alldeles för mycket vitlöksbröd.
Och Ikväll repar Shoegazern så jag har ensamkväll och den har jag tänkt spendera i garderoben?! Måste gå igenom mina sommarkläder, stryka och se vad jag kan komplettera med. Var iväg och köpte en vädringsstång/klädstång i helgen som jag nu ska inviga! Så med lite tur kommer det kännas som om jag fått en massa "nya" kläder. Dessutom har jag tänkt se över vilka kläder jag kan sy om till något roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0