2008 i bilder - året då jag inte bloggade så mycket!






Vi skålade in det nya året uppe på Skinnarviksberget!



Shoegazern och jag åkte skidor i Sälen



Vi åt semlor



Shoegazern spelade



Lillaskutt lärde sig cykla



Det blev påsk



Och vår



Prinsessan fyller fem



Sommar på landet



London Baby!



Primark rular



Vi firade Sverige!



Hultsfredsfestivalen



Ludde från gymnasiet spelade med sitt Dreamboy och Annika Norling



Jag och svägerskan - attans så snygg man kan vara halv två på natten



Gotland



Kräftskiva med jobbet



Det blev höst och vi vandrade i fjällen



Jag fyllde 30 och var helt skräckslagen



Brett Anderson spelade på China - Frida och jag var i sjunde himlen!



Supergrass spelade på Debaser - Gaz är fortfarande en hottie!



Shoegazern gästade Dick Diamond

Och det var mitt bokslut för 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0