Inga nya skor men kanske en ny mobil...

Det blev en lååång lunch i går på TGI's Stureplan. Efter det skulle jag ta en runda på stan för att leta skor, men skavsåren var för stora och jag fick lägga ner planerna på det ganska snart! Idag har jag mina Mohedatofflor och är lite nöjdare, det gör inte lika ont längre...


Ska ut på lunchen idag och försöka få tag på en ny mobil eftersom den jag har nu har gett upp efter mer än tre år! Funderar på att införskaffa en C905 så jag får en bra kamera på köpet... vi får se... då kanske det kommer upp lite bilder här igen...


Ska också försöka hitta lite tyger eftersom jag har kommit igång med att sy kläder igen. Kul! Kanske ska sälja lite på Tradera?!


Och ikväll kommer svärföräldrarna till storstan! Härligt, ni är så välkomna!!!


Just det, kram till föräldrarna som är på sommarnöjet och har det skönt!!!


Kram till Er andra också eftersom jag är så rackarns positiv idag!


Nu ska jag in i arkivet och arkivera, skoj skoj.... eller kanske inte... eller jo det duger... åh nu måste jag sluta blajja....


Kommentarer
Postat av: Frida

jag har också köpt Moheda nu! hoppas du inte tycker att jag är alltför härmig! det är varianten med tvärgående flätning, ej korsad

2009-07-02 @ 13:14:26
Postat av: Indiemamman

Bra där! Du precis som resten av Sverige härmar mig nu.... ,)

2009-07-03 @ 08:50:55
URL: http://indiemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0