Kommer ni ihåg mig?!

Hej på er, här är jag igen! Tiden går så fort och så mycket händer hela tiden att jag inte hinner med... Listorna fylls på med saker jag ska/vill/bör göra och inget blir gjort!

Första jobbdagen det här året och jag tänker att jag ska fylla kalendern med roliga saker i år. Ska jobba på duktigt både med det som ger inkomst och med det jag önskar kunde ge mig en inkomst att leva på! Ska sluta tänka på det förflutna och istället se fram emot allt som finns framför mig!

Måste sluta att kräva för mycket av mig själv för jag är ju egentligen en riktigt bra tjej med världens finaste familj och vänner!!!

Kram och god fortsättning på 2010!

Kommentarer
Postat av: Frida

Määääh, du är ju en bäst-tjej!

Jag tycker att du ska se till att träffa mig lite oftare den här året :)

Läs min återupptagna blogg också!

2010-01-04 @ 19:57:08
URL: http://elevator-lady.blogspot.com/
Postat av: Indiemamman

Du är också en bäst tjej! Och vi ska abselut ses oftare juh!



Den 22:a spelar bandet på Sjöhästen.....

2010-01-07 @ 10:52:07
URL: http://indiemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0