Längtar till landet...

Kör helt och hållet på semester looken redan nu. Det är iofs bara två och en halv dag kvar!
Jobbar och sliter som en galning, har inte mindre än 13 program öppna på datorn samtidigt och känner mig mer förvirrad än någonsin. Satt framför den här burken i tolv timmar igår och slet mitt hår! Chefen kom nämligen och sa att hon eventuellt skulle behöva kalla in folk från semestrarna och inte släppa iväg oss som inte gått ännu. Så, det var bara att bita i det sura äpplet och jobba på!

Tunika från Indiska, Leggins Gina Tricot som vanligt och mina nya Skåne tofflor!

image56

Kommentarer
Postat av: Shoegazern

Du är sååå snygg i dina kläder!

2007-07-11 @ 14:05:05
Postat av: Indiemamman

Shoegazern: Du är!

2007-07-11 @ 14:21:34
Postat av: Frida

Oh vad fina tofflorna var!

2007-07-11 @ 14:28:40
URL: http://randigtochprickigt.blogg.se
Postat av: Indiemamman

Frida: Ja, visst är dom! Sköna är dom också! Det sägs ju att det är bra för ryggen att gå i träskor och jag tror nog att det stämmer!

2007-07-11 @ 14:33:15
Postat av: Mary

Skorna är jättefina :)

2007-07-14 @ 19:06:11
URL: http://www.maryladyluck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0