Brett Anderson

Såg min stora tonårskärlek för en vecka sen. Tillsammans med mitt livs kärlek!

Jag var i himlen och det spelar ingen roll vad alla recensenter tycker! För mig är Brett och allt han gör magiskt! Jag var väl en av de få som tyckte att The Tears var bra... Det kändes så framför Hawaiiscenen -05 i alla fall!
Visst han har blivit gubbe, det kan jag hålla med om. Men å andra sidan så tyckte jag att han var gammal när jag började lyssna på Suede också! Bandet han har med sig har väl också skrivits ner. Och det kan aldrig låta helt som det gjorde på nittiotalet men vad gör det. Jag som var inne på grunge när det begav sig gillade både trummisen och gitarristen...
Och det nya materialet var bra. Men, det gamla är ju bättre!
 image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0