I keep my thoughts in little boxes labeld A-Z...

Måste städa, måste rensa, måste fixa!!! Men jag är så trött, så trött.

Sparar i alla fall alla mina skor i skokartonger, problemet är bara att de inte ligger i rätt kartonger.... 

Urvuxna barnkläder och skittrista kläder som är mina ligger i drivor och väntar på att köras iväg till tippen!!! Varför är det så svårt att bara göra det?

Blommorna slokar och skriker efter vatten. Men jag har ju tänka att plantera om dom och då är det ju dumt att vattna dom precis innan. Har iofs tänkt plantera om i några veckor nu...

Och tvätt?! Varför måste jag alltid tvätta på helgerna så att det står tvättställningar i hela lägenheten när jag är ledig? Varför köper jag inte en torktumlare? Hade jag inte haft tvättmaskin i lägenheten hade jag förmodligen köpt nya kläder för att slippa tvätta!

Men skivor och böcker står sorterade i alfabetisk ordning! Kan man vara en slarvig pedant så är jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0