Dagens outfit

image18

Rysk sjal - Åhlens
Tunika - gammal som attan, köpte den -94
svart långärmad tröja - lindex
jeans - åhlens
Stan Smiths på fötterna

Vilket väder!!! Jag hade inte tillräckligt mycket kläder på mig idag. Har längtat efter att få mysa in i en storkofta hela dagen på jobbet. Så nu sitter jag med min stora gröna myskofta och försöker bli varm. Till middag blir det te och mackor!

Har shoppat lite presenter idag bla till Shoegazerns syster som fyller år på fredag. Vad det är säger jag inte...
Köpte två klänningar på H&M och ett nagellack på åhlens till mig själv också. Visar i morgon!

Har fått paketet från blush, eller jag har fått en avi, har inte hämtat ut det ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0