Valborg!

Ja, vad ska man hitta på ikväll då? Förra året hade vi läst i tidningen att det skulle vara en brasa i Tanto, vilket kändes nära och bra, men när vi kom dit så fanns det ingen. Vi liksom många andra gick omkring med en missnöjd unge i vagnen och försökte trösta och leta. Kvällen slutade med en språngmarsch med barnvagn över Västerbron för i Rålis fanns en inte helt utbrunnen brasa. Lillaskutt fick se lite eld och en massa fulla fjortisar så hon vart nöjd! :)


För mig skulle det räcka med lite god mat och några glas rött vin, sen är jag nöjd. Men det blir nog brasan på Långholmen eller kanske upp på Skinnarviksberget och titta ut över stan. Beror lite på vädret.

Åh vad det suger att vara på kontoret idag. Folktomt och jag kan inte ta mig för något vettigt så jag sitter bara av tiden!

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0