En lista till...

...från Frida som snott den från LindaK...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hittade mina fina träskor på REA
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt i fikasoffan på jobbet och åt frulle
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev anställningsbevis
Det sista du sa högt? "Ska vi anställa honom någonstans nu eller?"
Det senaste någon sa till dig: "Ja, det ser så ut iaf"
Vad har du druckit idag? Stor latte och nu dricker jag en c-brus (har inte tid att bli sjuk)
Vad var det senaste du åt? Frukostmacka med leverpastej
Vad var det senaste du köpte? En latte
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? regn och rusk
Godaste glassmaken? Baileys
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mmmm, kommer aldrig glömma när Shoegazern knatade in på mitt gamla jobb första gången...
Sover du tungt? Oftast, öronproppar är the shit!
Drömmer du mardrömmar? I perioder
Trivs du med ditt jobb? Jo, det blir bättre, har många trevliga kollegor nu också!
Favoritklädsel? Klänning/tunika och leggings/strumpbyxor

Favoritlåt just nu? Supergirl av Reamonn men jag lyssnar helst på Shoegazerns version
Vad ser du om du tittar till höger?
Kollegans tomma bord, hon gick på semester i fredags...

Vad gör dig glad just nu? Att jag ändå har fyra veckors semester att se fram emot och att hela familjen åtminstone kommer få en och en halv tillsammans, det hade vi inte trott!

Vad ska du göra härnäst? Skriva några beslut
Höger eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Tungt!
Favoritgodis? Sega surisar och choklad
Kläder just nu? Blå slitna Lee jeans, vitt linne med spetskant, kakigrön tröja och vit röda Stan Smith
Sommarplaner? Koppla av med familjen och försöka träffa vänner
Hur många kuddar sover du med? En och en halv... brukar sno sängkamratens också....
Spelar du något instrument? nope
Morgon eller nattmänniska? morgon
Vad är viktigast för dig? familjen
Är du kittlig? Ohja
Snarkar du? Jag vägrar erkänna det!
Stjärntecken? jungfru
Äckligaste insekten? Harkrank eller vad dom nu heter dom där med långa äckliga ben som hoppar runt!
Stökigt eller välstädat? har en förmåga att göra högar överallt...
Längtar du mest efter just nu? SEMESTER!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

En till med öronproppar. Dover själv med öronproppar. Man sover så gott med den i öronen. Hör verkligen inget man inte vill.

2007-07-27 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0