Go'a bullar!

Har varit hemma med sjuk unge några dagar nu och Shoegazern jobbar. Inte lätt att sysselsätta en sjuk och hängig fyraåring... Dessutom börjar jag också få ont i halsen.

Vi har fixat på balkongen i trapphuset, har ingen egen men har nu intagit den gemensamma för vårt våningsplan. Skurade och köpte blommor som jag planterade. Hittade en mysig pinnstol i soprummet som jag fräschade upp och ställde ut. Ska fota där ute så småningom. Så nu har Lillaskutt och jag har ätit frulle där ute två dagar i rad. Mysig och varmt i solen! 

Och så har vi bakat. Igår blev det rågbullar och idag har vi bakat mellanmålsbullar med solrosfrön och russin och på toppen fick det bli strösselhjärtan. Såklart! Lillaskutt var ju med...

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0