Homework!!!

Igår jobbade jag stenhårt hela dagen. Blev redan i sängen pushad av Shoegazern till att ta itu med mina högar. Rensade pappershögar och pärmar och slängde massvis av skräp! Lite onödigt att spara betalda räkningar sen -03 kan tyckas... Efter det tvättade jag några maskiner och plockade in i skåp och lådor. Sen bytte jag och tvättade lakan. Lillaskutt tjatade om att få baka så vi gjorde 40 rosa (karamellfärg) syltkakor till hennes födelsedag. När det var klart bakade jag 40 rågbullar, allt bröd i frysen var ju slut. Och till sist gjorde jag tomatsoppa/sås och frös in.


När klockan blev kväll var jag helt färdig! Trots det höll jag mig vaken till fem i tolv då TV4 filmen slutade. Otroligt med tanke på att jag alltid brukar ge upp när nyheterna börjar!


25th hour hette filmen som var riktigt riktigt bra. Edward Norton måste vara en av mina favvo skådisar. Så om du missade filmen så kan jag helt klart rekommendera dig att hyra den!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0