I'm a baglady, yes I am!

Skulle flytta min väska nyss och förundrades över att den är så tung. Hur har det gått till? Vad har jag egentligen i den? Så, jag kollade igenom och det här är vad jag fann...

Kalender, anteckningsbok, pennor, mobiltelefoner (jobb och privat), Ipod, Ulf Lundells Jack, Bok - Att anställa, passerkort, biljetter till Hultsfred, SL-kort, plånka, nycklar, tom matlåda, kaffemugg, paraply, våtservetter, pappersnäsdukar, handkräm Essie smoothies coconut & pineapple, Essie glasfil, Labello, Eyeko Fat Balm, tuggummi, hårsnoddar och spännen, putsduk, alvedon, tavegyl...

Väskan är en stor i svart skinn från Indiska.


Kommentarer
Postat av: yeh-yeh girl

Hm.. känner igen det där. Inte konstigt att man har ont i nacken kanske...

2007-05-31 @ 16:54:59
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: Indiemamman

Kanske skulle satsa på en bärvänlig rygga istället? Eller näh föresten, skit i det!

2007-06-03 @ 13:58:03
URL: http://www.indiemamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0