I'm a traveller...

image48
Dagens - jeans lee, skjorta lindex, sneakers adidas.

Parkas och svart skinnväska ej med på bild.


Är så sjukt trött idag! Hela torsdagen gick åt till att resa.

Upp fem för att ta X2000 till Göteborg. Väl framme blev det Cappucino och kanelbulle på kondis, därefter båt ut i Göteborgs skärgård med ett kort stopp på Kalvsön och en "matig bohusländsk fisksoppa" ombord Sen båt tillbaks in till ett mycket regnigt Göteborg. På stationen käkade jag hamburgertallrik och drack rödvin. Kröp på X2000 till Sthlm och sov med House of Love i öronen...

Hemma i lyan halv tio, bums i säng!

Imorse åkte jag till jobbet utan jobbkorten och fick vända hem igen en station innan kontoret.... Ikväll jobbar Shogeazern och Lillaskutt är hos mormor så jag funderar på att gå på bio och se "La vie en rose" och sen åka till Shoegazern på jobbet alt. åka hem och dricka vin och somna tidigt... Får se hur det blir och vad jag orkar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0