Min Ipod och hemmafix

Jag har för tillfället 2348 spår, 6,2 dagar musik inlagt och fyller hela tiden på med mer... Problemet är att det tar sån tid att rulla ner i listan om jag tex vill lyssna på Sonic Youth...  Helt hopplöst, så det slutar ofta med att jag på morgonen inte orkar längre än till Babyshambles eller möjligen till Clash.

Har lagt in sex nya skivor inför imorgon. Ska till Göteborg över dagen och jobba. Urk, tåget går 06:15... Sa nyss gonatt och vi ses på fredag till Lillaskutt, hinner inte träffa henne på hela dagen imorgon!

Shoegazern är iväg och jobbar ikväll så jag får ensamkväll, rätt skönt, ska försöka komm i säng i tid ikväll. Igår var jag produktiv. Målade kakelfogarna i köket vita och satte upp svarta rutor på kaklet i badrummet. Skönt att få saker man tänkt göra länge gjorda!
image38

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad använde du för att måla fogarna? Jag har målat mina med kakelfogspenna och det blev inte så snyggt. Lite tippexvarning.

2007-05-09 @ 21:10:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Indiemamman

Frida: Den heter Fog Finish, Tile Guard. Det är en flaska med en liten svamp man målar med. Lite tippexvarning är det väl, men bättre än innan blir det. Man kan behöva göra om det med jämna mellanrum. Använde samma sort i mitt gamla badrum också.

2007-05-09 @ 21:49:01
URL: http://www.indiemamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0