Tre av varje

Snodde listan av Linda K bara för att jag känner mig så uttråkad...

Tre saker som skrämmer mig...

1 att något ska hända Lillaskutt och Shoegazern

2 döden, får panik när jag tänker på att folk kan dö

3 att folk ska tycka illa om mig

Tre personer som får mig att skratta...

1 Lillaskutt

2 Henrik Schyffert

3 Magnus Betnér

Tre saker jag älskar...

1 Lillaskutt

2 Shoegazern

3 Vår lya

Tre saker jag inte förstår...

1 att tiden går så fort från det att jag går från jobbet till jag ska hämta på dagis

2 varför det är så gott med onyttig mat

3 brats

Tre saker som finns på mitt skrivbord...

1 äpple

2 för många anteckningsblock

3 handkrämer, anar en viss besatthet...

Tre saker jag vill göra innan jag dör...

1 resa till något mysigt ställe med familjen och bara få vara

2 ta körkort, nu har visst övningskörningstillståndet gått ut igen...

3 skämma bort mina föräldrar

Tre saker jag kan göra...

1 sticka sköna sjalar

2 pussa på min underbara unge

3 baka rosa prinsesskakor med sylt i

Tre saker jag inte kan...

1 köra bil

2 cykla inne i stan

3 sluta tycka om Shoegazern

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...

1 The Pocket Raindrops

2 Sahara Hotnights senaste

3 Francoise Hardy

Tre saker jag skulle vilja lära mig...

1 spela golf

2 cykla i innerstan (jag är en sån fegis)

3 ta plats

Tre favoriträtter...

1. sushi

2. Shoegazerns pastasås

3. kålpudding, helst som pappa gjorde den när han levde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0