30 snabba

Man ska vara sin vana trogen och därför får det väl bli en liten lista så här i början på veckan...


1. Jag: tar mig en liten bloggpaus så här strax före lunch

2. Min pojkvän: snarkar men är söt ändå!

3. Mitt hår: är just nu ihopslängd i en knut

4. Min mamma: är söt!

5. Min pappa: är stark!

6. Mitt favoritobjekt: min garderob

7. Dröm jag drömde härom natten: att jag ledde ett stort förändringsarbete. Kan bero på processledaruppdraget på torsdag...

8. Mitt drömhem: en större lägenhet med stooor balkong, en sån som finns högst upp i vårt hus!

9. Rummet jag är i just nu: kontorslandskap

10. Favoritfärg: rött, svart och vitt

11. Jag är rädd för: döden

12. Var vill du vara om 10 år? i min alldeles egen atteljé med musik i bakgrunden

13. Min bästa vän: båda mina sambosar

14. En sak som jag önskar mig: MC boots

15. Mitt kön: female

16. Senaste sak jag gjort: suttit i ett teammöte

17. Vad jag har på mig: Svart klänning, grön tröja, svarta strumpbyxor och gråa stövlar

18. Favoritväder: soligt höstväder

19. Jag åt senast: macka på frukostmötet

20. Mitt liv: är stressigt!

21. Mitt humör: trött!

22. Vem jag tänker på just nu: Shoegazern! Det var inget kul alls att gå hemifrån när han låg kvar i sängen i morse..

23. Bästa förfestmusiken: soundtracket till Reality Bites

24. Favoritlyxartikel: god choklad

25. Bästa diktsamlingen: läser mest låttexter och det är väl poesi det med?!

26. Fobier: fötter

27. Min religion: jag tror på något

28. Barn: har jag på dagis just nu

29. Favoritstad: Stockholm

30. Favoritmåltid: fredagsmysmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0