Börjar veckan lite lugnt med en lista...

Snodde en lista från Kerstin som snott den från LindaK...



Senaste impulsköp: En klänning från Flash believe it or not! Den påminner jättemycket om den prickiga klänningen jag bloggade om förra veckan men den på Flash kostade bara 200:- på rea!
Bästa promenad: Varsomhelst i Grövelsjöfjällen!
Äter lyxmiddag: Allt jag slipper laga själv är lyxmiddag!
Favoritgata: Yttersta tvärgränd
Bästa förfestmusiken: Soundtracket till Reality Bites har hängt med som förfest skiva i bra många år nu!
Reser helst till: Just nu lockar en varm strand!
En bra gå bort-present: Något användbart och ätbart. Typ en flaska god olivolja.
Favoritlyxartikel: En bra Mp3 spelare.
Älsklingsljud: Shoegazern som plinkar på guran.
Senaste upptäckt i Stockholm: Oj, kommer inte på ett endaste dugg!
Favoritgalleri: Är ruggigt dålig på gallerier.
Här bjuder jag mamma på middag: Kamarina för då blir hon så glad så!
Fikar gärna på: Seven eleven, har blivit urusel på att fika.
Favoritfärg/er: Svart, vitt och rött.
Rockstjärna jag vill träffa: Gaz
Favvoskor: Mina MJ's från Camper
Klädkonto per månad: Mellan 0 - 1000:-
Mode jag aldrig vill se igen: Bylsiga stickade tröjor instoppade i bylsiga jeans med skärpet hårt åtdraget och så loafers till det. Men det var väl aldrig modernt på riktigt, mer ett antimode?!
Bästa fyllekäket: En 90 grammare.
Bästa diktsamlingen: Nils Ferlin, då tänker jag på farsan!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Klart att man ska börja veckan med en lista...

2007-11-06 @ 15:52:30
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0