I brist på idéer

Hittade en lista på någons blogg och snodde helt sonika den eftersom jag har bomull i huvudet och inte kommer på något att skriva om!


Lack - Är snyggast på smala

Paljetter - Skaver väldigt mycket

Blommigt - Småblommigt i klassisk modell är gulligt

A-linjeskurna klänningar - Är perfekt när man lagt på sig lite för mycket

Fodralklänningar - Klassiker

Rågummi - Gillar jag verkligen

Ugg's - Sätter jag aldrig på mig

Tajts - Är det bästa plagg som finns!

Stuprör - Är det näst bästa plagget som finns!

70-talsvida ben - Är grymt coolt även om jag inte använt det sen gymnasiet.

Shorts - Är mer praktiskt än minikjolar

Djurmönstrat - Är kanske inte riktigt min grej 

Randigt - Är jag svag för, men det är jobbigt att tvätta

Rutigt - Är Shoegazern så jävla snygg i! 

Oversize - Är så himla skönt

Stövlar - Är jag svag för även om jag nu drömmer om ett par MC Boots

Orange - Har jag svårt för

Cerise - Är Lillaskutt så fin i 

Lila - Är inte min favoritfärg alls

Grått - Har jag insett att jag faktiskt visst passar i

Svart - Är min bästa färg!

Senapsgult - Snyggt i combo med grått och svart 

Ballongkjolar - Har aldrig varit min grej
Äggformade toppar/ klänningar - Är inte heller min piece of kaka!

Converse - Behöver jag verkligen Köpa ett par till våren!

Ballerinaskor - Är ju så sköna
Klassiska pumps - Ser jag mest utspökad i 

Grova pumps - Mer min grej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0