Hatar vårdcentraler!!!

Kom igår vid lunchtid på att jag faktiskt måste ringa läkaren. För jag har varit hemma i en vecka nu och är fortfarande sjuk! Men, de har enbart telefontider på morgonen så jag fick snällt vänta tills idag. Ringde läkaren 8:30 när telefintiden började, fick besked om att han skulle ringa upp 8:40. 9:10 ringde jag upp igen och fick då besked om att jag stod i kö för att bli uppringd. Ringde då växeln som ska ringa upp mig 10:45. Ringde istället närakuten som ska ringa upp mig 10:35. Nu är klockan 10:25 och jag väntar alltså på tre samtal. Kan inte ringa till jobbet för då är jag ju upptagen i telefon när/om läkaren ringer...

Är så less på att vara sjuk! Har varit sjuk i en och en halv månad nu... Måste bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0