Högar av böcker

Får jag presentera resultatet av ett av mina viktiga projekt jag har sysselsatt mig med när jag varit hemma? Är faktiskt väldigt nöjd med resultatet!

Gick igenom bokhyllorna för att plocka ut alla böcker jag inte läst ännu. Upptäckte att det var en del så nu behöver jag inte köpa nytt på ett tag. Har både fått och köpt en del böcker på sista tiden men bara inte hunnit med att läsa. Gjorde även en beställning från CDON i början på sommaren som kom nu i början på oktober...


Olästa böcker:

Snabba Cash - Jens Lapidus

Middag med Mr Latte - Amanda Hesser

Skam - Karin Alvtegen

Johnny Cash självbiografin - Johnny Cash och Patrick Carr

Sen tar vi Berlin - Moa-Lina Croall

Svinalängorna - Susanna Alakoski

Touching from a distance Ian Curtis & Joy Division - Deborah Curtis

Paria - Björn Hellberg

Hitler, en studie i tyranni - Alan Bullock

Kyssen - Ulf Lundell

Saknaden - Ulf Lundell

Patient 67 - Dennis Lehane

En spricka i kristallen - Cecilia von Krusenstjerna

Den hungriga prinsessan - Christina Herrström

Den röda vargen - Liza Marklund


Och dom här är påbörjade:

Jack - Ulf Lundell (Ligger i väskan just nu)

Kan innehålla nötter - John O'Farrell

Historiens största mordgåtor


För att vara jag så är det rätt bra att bara ha tre böcker igång samtidigt, men det kan nog hända att det finns några fler i gömmorna...


Kommentarer
Postat av: Vera

En spricka i kristallen e bra! Likaså Snabba cash.

2007-10-19 @ 18:51:04
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Indiemamman

Vera: Dom har ju varit rätt poppis så det är väl bäst att läsa dom så att man har det gjort!

2007-10-22 @ 12:50:12
URL: http://indiemamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0