Saker som får mig att le...

Smet in på bolaget på vägen hem idag. Stod i kassan med tre liter av mitt favorit budget vin och dagdrömde. Hivar upp boxen på varubandet och blir lite svagt medveten om att killen/gubben i kassan säger något.

Jag: Ursäkta vad sa du? (Rätt disträ var jag nog)
Killen/Gubben: Jag sa hej två gånger och sen försökte jag mig på ett goddag!!!
Jag : ??? Jaha, jasså!
Killen/Gubben: Ja, och så vill jag hemskt gärna få se på ditt leg!!!
Jag: Oj, jaha, jasså!? Och så sträcker jag pliktskyldigt fram det....
Killen/Gubben i kassan glor på det och ser skittjurig ut!!! Kan det bero på att det står på legget på vilken myndighet jag arbetar... ?!

Jag blir iofs bara glad över att få visa leg så här nio år efter tjugo årsdagen... Men antar att det berodde på min virriga osäkerhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0