Jag måste...

Låta bli att slösa pengar. Borde spara så mycket jag bara kan till Lillaskutts födelsedag, Londonresan och sommaren.

Sy om kläder istället för att köpa nya. Och rensa eller åtminstone städa min garderob så jag upptäcker lite nygammalt i gömmorna.


Träna! Promenerade till jobbet idag (50 minuter) det är ju en bra början.

Ta mig iväg till Friskis minst två gånger i veckan.


Sluta äta onyttigt! Jag äter redan väldigt bra mat, problemet är allt det där jag "unnar" mig! Ska börja unna mig goda nyttiga saker istället. Ex. köpa färska jordgubbar även om dom kostar plenty!

Ha med mig mat och frukt varje dag till jobbet. Så att jag inte faller dit och äter en fet Cannelloni på "Därmedpasta" till lunch och trycker i mig en chokladbit från Pressbyrån på väg till dagis.


Mitt första mål är att sköta allt jag listat ovan fram tills jag åker till London i mitten av maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0