Nytt År...

Nu har spenderat hela morgonen på jobbet med att skriva i min nya kalender. Så skönt och så slipper jag få panik när jag ska boka in nya saker!


Eftersom uppdateringen här har varit under all kritik så får jag väl försöka bättra mig nu när det är nytt år och allt!


Julen var jättehärlig och vi hade turen att få fira julafton två dagar i rad. Först åkte vi ner till Småland och firade med familjen där. Hann till och med in en sväng på Erikshjälpen och hittade en supermysig mockakappa med pälsfoder i -70 tals modell för ynka 225:-, som blev en julklapp till mig själv i förskott.

På julaftonsmorgon packade vi in oss i bilen med klappar och allt och åkte upp till Stockholm igen för att fira med familjen hemma. På juldagen och annandagen tog vi inte av oss pyjamasarna och mös i soffan med filtar och stora godisskålar. (Vi fick både pyjamasar och godisskålar i julklapp.)

Shoegazern och jag jobbade i mellandagarna och dagis var stängt. Så Lillaskutt passade på att gå på bio, åka skridskor och läsa böcker på Kulturhuset med sin gudfar på torsdagen. Efter det åkte hon till mormor och morfar där hon fick vila upp sig tills hon kom hem på lördagen.

Två trötta päron som hade barnledigt gick ut på fredagskvällen och käkade hamburgertallrik på Östgöta källaren och såg sen The Darjeeling Limited på Victoria. En mycket trevlig kväll blev det.  

På nyårsafton blev det kalas hemma hos oss. Vi var sju vuxna och tre barn. Full kalabalik var det. Vid tolvslaget stod vi på Skinnarviksberget och skålade i både vuxen- och barnskumpa!

Igår diskade jag mest hela dagen och Shoegazern torkade och dammsög. Utöver det låg vi mest utslagna i soffan igen och åt rester. Tapas är gott dagen efter...


Kan även presentera ett litet axplock av de julklappar jag fick... Det blev många fina saker och jag kände mig vääääldigt bortskämd!



Shoegazern visste vad jag ville ha!

 

Mina föräldrar visste vad vi ville ha!

image82 
Shoegazerns föräldrar visste vad vi ville ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0