Reashopping

Har varken haft tid eller lust att shoppa på rean i år men idag slog jag till på ett par grejer på vägen hem från jobbet.

Först sprang jag in på nya weekday på Drottninggatan, har inte varit där tidigare. Och där hittade jag en råskön svart v-ringad velour tröja till Shoegazern för 175:-. Han blev jätteglad över att få en spontanpresent även om det var en reagrej. Världens bästa kille!

Sen gick jag in på DrMartens affären på Gamla Brogatan för att kolla på ett par 20 håls med dragkedja, men dom var slut så jag smet in på Wedins istället och där hittade jag kängorna på REA! Jippie! Ett helt ok reafynd för 1295:-. Och sköna är dom!!!

Klicka för att förstora bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0