Se upp i backen, fyra hål i nacken!!!

Dagar och veckor bara rinner förbi och jag hinner inte med min blogg. Men, jag vill ju så gärna och än är jag inte redo att kasta in handduken.

Sitter på jobbet och tar en liten paus i alla högar! Har varit hemma med sjukt barn i två dagar och nu ser jag knappt bordet här på jobbet.... Suck!

Dessutom är jag ledig torsdag och fredag så det blir verkligen bara ett gästspel här på jobbet den här veckan.

Om några timmar åker jag upp till Sälen över helgen! Ska bli skoj även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss...

Det började med att min kusin och hans tjej hyrde stuga och bjöd in mig och Shoegazern och tjejens syrra med pojkvän. Det sistnämnda paret var tvungna att avboka för ett tag sen så då blev vi bara två par kvar. Skönt tänkte vi ändå, blir mindre rörigt och mer plats, men ändå lite trist för det är ju kul med många! Kusinen med tjej åkte upp till stugan redan i lördags för att hinna vara där lite själva också. I måndags kväll ringde kusinen och sa att dom hade toppenväder och hade haft jättefin åkning i två dagar. Jaha, tänkte jag! Kul?!? Ja, sa kusinen och så kommer vi att åka hem så fort Ni kommer upp! Jaha, tänkte jag igen!? Jo, flickvännen hade brutit benet och kunde således inte åka mer skidor denna vinter... Och så blev vi bara två, Shoegazern och jag! Så nu ska vi åka upp och ha en hel stor stuga för oss själva! Kan inte minnas om vi överhuvudtaget semestrat helt själva så det ska härligt!!!

Lite smått nervig måste jag erkänna att jag är eftersom jag inte åkt skidor på ganska så exakt tio år!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha så kul och lycka till med skidåkningen!!

2008-01-23 @ 21:52:57
URL: http://randigtochprickigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0