5

Antog Lindas utmaning...

5 saker på min "Att göra lista" idag:

1. Få undan högar så att jag kan se mitt bord på jobbet igen.

2. Äta blomkålssoppa med persilja och macka till lunch.

3. Träffa mams på stan efter jobbet.

4. Shoppa, babbla och äta middag.

5. Gå och lägga mig nöjd och trött.


5 dåliga egenskaper:

1. Virrig (på jobbet för tillfället)

2. Tjurig (på grund av jobbet)

3. Mycket dålig karaktär

4. Otålig

5. Lite väl pessimistisk lite väl ofta


5 platser där jag bott:

1. Med mamma och pappa

2. Med mamma

3. Med mamma och plastpappa

4. Sundbyberg

5. Södermalm


5 jobb som jag haft:

1. Postsorterare

2. Slipssäljare

3. Homeopatisäljare

4. Inkassohandläggare

5. Personalare


Och jag gör som Linda K och utmanar alla och en var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0