Den där Oprah ger mig mardrömmar!

Eftersom jag just nu är hemma med sjuk unge så har jag den störa förmånen att få titta på alla bra (?!) tv-program som går på dagtid.
Igår fastnade jag för ett avsnitt av Oprah som handlade om USA's mest hatade mamma (enligt henne själv). Det var hon som var så stressad att hon glömde bort att lämna tvååringen på dagis och istället lät flickan sitta kvar i en smällhet bil hela arbetsdagen. Det är en helt fruktansvärd historia och barnet klarade sig alltså inte... Jag satt så klart och storbölade framför tvn och kände mig rätt tagen efteråt.

Imorse vaknade jag av ett gnagande dåligt samvete och mindes plötsligt vad jag drömt om i natt... Jag drömde alltså att jag hade massor att göra och inte kunde hitta Lillaskutt, men fortsatte ändå med mitt eget i lugn och ro. Morgonen efter tänkte jag att jag nog borde höra av mig till polisen och allt det där...

Behöver jag tillägga att jag är en mamma med extremt dåligt samvete idag?! Rackarns Oprah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0