Packad och klar?

Vi ska till Sälen imorgon och jag började packa alldeles nyss. Avskyr verkligen att packa, förr tyckte jag att det var kul. Att lägga fram högar och plocka bort och lägga till ända tills jag fick den perfekta kombon. Nu slänger jag mest ner grejer jag gillar och känner mig bekväm i. Vilket blir rätt trist men vem bryr sig uppe i fjällen.... Vi kommer väl mest vara i backen och sen hemma i stugan på kvällarna. Går nog ut och äter några kvällar så lite fint får man väl plocka ner. Min stickade Odd Molly blir perfekt för det!

Packlista än så länge:

Underställ x 2
Mellanlager
Skidstrumpor
Underkläder
En bunt leggings
Några stora stickade koftor/tröjor
Linnen
Tofflor
Flanell pyjamas
Mössa
Vantar
Skidkläder

Vad mer behöver man?! Tur att man inte är modebloggare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0