Hemmadag är lyckodag!

Vi bestämde oss för att tacka nej till ett födelsedagskalas idag och istället vara hemma! Vi har flängt runt över jul och nyår och det har varit helt underbart men nu behöver vi få vara hemma i vår julpyntade lya!
Jag har suttit i soffan och stickat, läst bloggar och kollat på tv. Har dessutom bakat en laddning grahamsbullar i min nya Ankarsrum assistent och så har jag lagat en riktig söndagsmiddag även om det är onsdag idag... Stek, potatis, sås, grönsaker och gelé, köttet kommer från sambons morbrors gård, eko-vänligt!
Lillaskutt har legat i vår säng och kollat på tv nästan hela dagen, tror det var välbehövt. Nu står hon i duschen och sjunger! Shogazern har suttit vid köksbordet och byggt gitarreffektpedal nästan hela dagen.

Nu tror jag att jag ska försöka mig på att sticka fingervantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0