Jag vill gå på spelningar

Förr gick mina kompisar och jag på massor av spelningar tillsammans, och hade stenkoll på alla nya band, nu är det visst bara jag som fortfarande vill. Trodde att det var jag som fick barn som skulle tackla av först... skitstörande att läsa om en massa bra band som spelar överallt som jag vill se...

Shoegazern sticker iväg ibland med sina vänner eller så repar han eller har spelningar med bandet. Vi försöker komma iväg ihop också, men, det är ju svårt när man alltid måste fixa barnvakt först.

Shit, måste skaffa nya musicloverpals eller bara lära mig att dra iväg själv!!! Eller är det nån som ställer upp som jourhavande kollapåband kompis? Hahaha

image42

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inte heller någon att gå med alla gånger.
Har inte jättemånga kompisar i Stockholm (än ivf), och de jag har är så upptagna hela tiden :(
Men du verkar himla sympatisk, så jag hakar gärna på till någon spelning!

2007-05-11 @ 16:47:54
URL: http://randigtochprickigt.blogg.se
Postat av: yeh-yeh girl

Knepet är att skaffa sig yngre kompisar, då är det alltid någon som vill. Fast å andra sidan brukar dom vara rätt panka...

2007-05-28 @ 22:51:15
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: Indiemamman

Yngre pals... Kan vara nått men vill de verkligen umgås med en gammal mamma då? haha!

2007-06-03 @ 14:04:32
URL: http://www.indiemamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0